Tröttmössa

Är fortfarande vid liv men en aningen trött nuförtiden, känns skönt att solen tittat fram på sistone och att det är ljusare på kvällarna.

Just nu längtar jag så efter semester och funderar på att ta två veckor som föräldrarledig utöver semestern eftersom man knappt hinner umgås med barnen längre.

När dom väl hämtas på dagis är dom så trötta så det blir inte mycket till kvalitetstid.

 

Nu är tanken att jag ska krypa ner brevid min andra häft och försöka få lite sömn innan klockan ringer (05.00)

så godnatt!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Kul att du börjat blogga igen gumman!

Puss

2012-03-29 @ 09:57:33
URL: http://catdelux.blogg.se/
Postat av: Catrin

Så sant gumman, jag funderar på att ha kvar den men inte logga in så ofta? Haha..

Äh vi får se ;)



Jaaa , jag e sämst på de här med bloggdesign osv men de kommer väl haha.



Tycker vi får ta o

2012-03-29 @ 19:15:29
URL: http://catdelux.blogg.se/
Postat av: Catrin

Fortf: tycker vi får ta o ses snart, miss you!



Puss

2012-03-29 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!