Vilodag

Idag bestämde jag mig för att hoppa träningen helt och det känns förjävligt men har ont i halsen och har haft till och från i snart två månader.

Har vart hos farbror doktorn och kollat halsen, såg så bra ut så vet inte varför det är såhär men iallafall så hoppas jag nu att det går över inom någon dag eller två för jag ska fasiken fullfölja denna månad och få fina resultat!

 

Imorgon är en ny dag så jag hoppas det är bättre då och dessutom bara lördag=))

 

Idag var familjen iväg på ett inspirations besök på ikea mycket folk och mycket fint=)

Vi har lite ideer om hur det ska se ut i nya huset.

Ser verkligen fram emot att renovera och få det som vi vill.

 

 


Kommentarer
Postat av: Suzan

ny dag imorgon!

2012-01-10 @ 17:27:18
URL: http://www.ettdussinpannor
Postat av: johanna

Bella nu får du börja uppdatera mer :P jag kollar ju varje dag vill ju veta hur allt går! / Johanna och Kean

2012-01-16 @ 07:44:56
URL: http://mittlillaliv.blogg.se/
Postat av: johanna

Va kul att du läser! Ja jag hur ju inte många alls som gör det men det kanske blir fler nu när jag kommit igång med bloggen igen. Men det var ju inte dåligt dyrt, är det sådana med skivor man kan lägga på fler? Jag känner mig lite mer peppad nu efter du berättat mer! Ska du köra i feb?

2012-01-16 @ 08:27:14
URL: http://mittlillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!