Tappat gnistan...

Känns så hopplöst att bara komma i form och när man väl försöker så går det emot en.
Inte nog med att jag har halsont och inte kan träna så är jag absolut omotiverad till att äta det som skall ätas i ff.

Är bara så sugen på en macka med smör och ost elle en massa annat onyttigt som choklad eller kanske mitt största sug som är efter en underbart god semla!

Det gör mig galen... Ibland så överväger jag att äta det som är gott och så får man se ut som man gör men det mår jag inte allt för bra över heller.

Mitt mål är att jag ska kunna äta allt jag vill med måtta men ändå träna och nå min "drömkropp"


Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår att det känns motigt men vad jag förstår är det inte farligt att träna styrka om du har ont i halsen utan det är kondition som inte är bra. Fundera på vad det var som motiverade dig från början? Sikta inte för högt utan hitta del mål som du kan klara på en max två veckor. Sen är du nog som jag om du nu är lite som förr, du ska vara bäst på engång och det går inte se som på mig nu, jag har satt mitt närmsta mål att jag ska ta mig en mil gå eller springa har ingen betydelse, sen är det Scania milen men målet är inte högre än det plus att jag vet att jag kan klara det. och vart efter du klarar ett mål gör upp ett nytt och det viktigaste glöm inte en belöning som bara är till dig! Stort eller litet har häller ingen betydelse. Sen kan vi Lu träna i hop lite på helger, även vardagar om du kommer ifrån. Hoppas att du fick någon peppning och motivation. Kram

2012-01-16 @ 17:35:33
URL: http://mittlillaliv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det fixar vi nog allafall en dag i veckan ska vi ju kunna få ihop! Tack det gick inte jätte fort men det tar jag vart efter! Så hur mår ni idag? Kram

2012-01-17 @ 08:34:24
URL: http://mittlillaliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men gumman, gör som jag. Träna och kör på men ät vanlig mat. För sen när du börjar med vanlig mat kommer du gå upp direkt. Kanske inte alla kg men lite.

Jag kör på för att komma in i en livsstil, det ska passa för hela familjen. Så känner jag! :)



Kram

2012-01-18 @ 11:01:47
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!