Svetttttttt...

Kvällens träningspass var otroligt tungt!
Svetten rinner och man känner att man lever:)

Jag trodde att mitt sötsug borde släppt nu men jag är sugen på precis allt som jag inte får äta:/ men bara bita ihop och tänka framåt varför jag gör detta!

Självklart kan jag ju sätta mig ner och bara svulla men då kan jag inte klaga heller och så nu är det all in!
Beach 2012!!!

Maten tycker jag är toppen är dock lite snurrig när man kommer till att räkna kalorier. Gör mitt bästa och hoppas jag får i mig som jag ska.

Måste tipsa om pauluns musli som är riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!