Sjukstuga

Jag vet att jag önskade att min förkylning bröt ut och nu har den gjort det så nu är jag alldeles slut i kroppen och dessutom så har jag två barn som vabbas men energin verkar vara som vanligt där iallafall förstår inte hur dom orkar...
Mindy har varit jätteförkyld och har en jobbig hosta och det är första dagen som hon faktiskt bara legat ner en stund på morgonen och tagit det lugnt.
Colin hämtade jag för en liten stund sen då dom ringde och sa att han fått ögoninflammation, IGEN!?! var inte så länge sedan dom hade det.
Fanns ingen akuttid på vc idag så får ringa imorgonbitti.

Så om jag nu inte varit så duktig på att uppdatera min fitnessmånad så förstår ni varför!
Får ta och vila upp mig och satsa i februari istället kommer dock inte betala en tredje gång för att gå med då kör jag bara övningarna och följer kosten så ska jag nog fixa det sedan hoppas jag få lite tid då och då för lite träning med Johanna som är sugen på att köra FF=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!