Inte riktigt som jag tänkt mig...

Ansökt förskoleplatser till barnen i Gnesta och fick höra att det var lång kö till den förskolan dessutom den enda vi valt och känner för då den ligger ett stenkast från där vi kommer bo.

Ev skulle det kunna finnas lediga platser tidigast i Augusti och det känns bara det långt borta men jag vill inte flytta runt på barnen bara för att vi åker ju endå förbi deras förskolan i Järna varje dag tanken var nog mer att det var passande med en förskola i Gnesta då Mindy börjar bli så stor att det snart är dags för vänner och då vill man ju gärna att dom finns i närheten.

Igår kom det papper om att dom fått plats på en annan förskola en nyöppnad om jag förstod det rätt som senare skulle slås samman med en annan och det känner jag absolut inte för! Som jag sa så vill jag inte flytta runt på barnen.
Ringde därför upp kontaktpersonen och berättade hur jag kände och fick då veta att det inte ens är säkert att barnen kommer in på den önskade förskolan i Augusti!!!!

Känner mig bara riktigt ledsen för nu vet jag inte hur jag ska lösa detta på ett bra sätt....!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!