FF kost

Börjar komma in i FF kosten men tycker det kan vara lite svårt att hitta på olika lunch/middagsrätter blir lätt att man äter samma man vill ju helst att det ska gå så fort som möjligt.

Frukosten äter jag samma varje dag och tycker att det är helt okej=)

- 3 dl lätfil med 50g pauluns musli (blåbär-vanilj)
- 2 äggvitor som jag steker med paprikapulver
- Lite grönsaker
- 1 kopp te

Mellanmål blir också den samma nästan varje dag:

- 1 knäckebröd med en halv burk makrill och ett litet salladsblad på eller
- 2 knäckebröd med skinka på och en frukt och te eller vatten till det.

Kvällsmålet har jag tagit varje dag hittills så jag vart sugen/hungrig

- 140g lättkesella med 50g bär (jordgubbar brukar jag ha) mixar det och det blir otroligt gott.
Man kan blanda i lite vatten om man vill. Brukar toppa med några hallon och liite musli=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!