Linas barnkasse

Vi provade på Linas barnmatkasse för ca 2 veckor sedan men det blev inte alls någon succé:( jätte konstiga maträtter för att passa barnen enligt mig.

I söndags får jag meddelande om att en ny matkasse ska levereras till oss på måndag, typiskt jag har glömt att avsluta kassen så det rullar bara på varannan vecka och dessutom har lagt in om en fruktkasse.

Måste erkänna att denna vecka ser ljusare ut då det känns som lite mer barnvänlig mat även fast den kanske görs på lite "nyare" recept.

Idag blev det rödspätta filé med kokt potatis, dillsås och lite grönsaker.
Får helt klart högsta betyg när vi talar om fisk.
Anders gillar verkligen inte fisk men han åt av maten och tog även mer av just fisken, kan inte mer än vara ett toppbetyg som gjorde min dag:)))
Barnen var mindre förtjusta i fisken.

Nu ligger jag i soffan och ska kolla arga snickaren och greys och självömka mig lite för att jag åt för mycket efter en magsjuka.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg jätte gott ut! <3

2012-04-12 @ 14:08:01
URL: http://sandraaas.se
Postat av: Fia

Guuu så gott det såg ut!

2012-04-20 @ 21:25:03
URL: http://www.sofsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!