Kräksjuk...

Vi hade precis gått å lagt oss när Mindy hostar och ropar med en darrande ledsen röst efter mamma, som alltid rusar jag in i deras rum och möts av att Mindy kräkts ner sig själv och sin säng så bara in med henne i duschen och på med tvättmaskinen och under tiden sätter jag henne i våran säng inte så smart för även där kräks hon dock inte lika mycket.

Nu efter mycket torkande så ligger jag bredvid min lilla sötnosen här i soffan och sover, helt utslagen.
Jag hoppas verkligen att Colin, jag och Anders klarar oss.

Ska försöka sova en liten stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!