Trött tjej...

Idag som alla andra dagar har rullat på fort och jag avslutar dagen helt utslagen i soffan, igår somnade jag runt 20.00 och vaknade 22.00 inbäddad med ett underbart duntäcke som mitt <3 ordnat åt mig:)

Nu är det greys sedan blir det nog sängen för att sedan vara på jobbet 6.18 men det är ju trots allt torsdag imorgon.

Idag fick jag en kallelse för kursen 'leda mig själv och andra' på jobbet som körs i januari det ska bli spännande men är ändå något nervös.
Dags att bygga upp självförtroendet igen!!!!

Imorgon har det gått 10 dagar på FF och det är dags att väga och mäta sig imorgon.
Vi får se om det gett något resultat på den korta tiden.
Nu kan jag iallafall träna hemma då Anders kusin var så snäll och lånade ut sin crosstrainer till mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!