Tillbaka!

tanken är nu att jag ska återuppta mitt tidigt dåliga bloggande och bli mycket bättre!

Året har varit extremt jobbigt och tufft på alla plan och har inte ens haft en tanke på att orka blogga men nu börjar allt bli lite bättre även om jag inte är riktigt där jag vill vara än men på god väg hoppas jag!

För att börja en ny start i slutet på de här året så har jag länge funderat över att gå med i FITNESSFIGHTEN och nu är jag det=))
Alltså 30 dagar av träning och bra kost.

Startskottet gick 1 november och har därför hunnit köra två pass och kan minst sagt säga att jag har TRÄNINGSVÄRK!!!

Nu blir det en dusch sedan Greys=)

KrAm


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Vad kul att du också bloggar :) Jag trodde inte jag skulle börja men det har flytit på och det är ganska roligt att läsa andras också :)

Hoppas allt är bra med dig :)



Kram, Emma

2011-11-02 @ 20:56:03
URL: http://likecherryblossom.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv; Jag förstår dig, det tog ett tag för mig innan jag kom in i det men nu rullar det på ganska bra :) Ja det är ju det tyvärr, kan tänka mig att det är mycket snor på dagis nu.. hehe. Jag mår bra, lite små snorig men det hör till årstiden ju. Nej, nu går det undan, det känns som att det kan bli när som helst, vi tror inte de händer så mycket innan löning men man vet ju aldrig :) Jag längtar så galet mycket nu :D Hur var det med dina små, kom dom när dom var beräknade eller var dom tidiga/sena?



Kram

2011-11-03 @ 10:44:19
URL: http://likecherryblossom.blogg.se/
Postat av: Emma

sv;

Åh jag kan tänka mig det! :) Jag har ju följt alla dom där serierna på tv du vet, en unge i minuten osv :)

Jag blir lika rörd varje gång men jag kan tänka mig att när man ligger där själv och får upp sitt barn på bröstet då finns det inget i världen som kan slå den upplevelsen :)

Okej, så pass ändå. Jag hoppas att jag slipper gå över tiden men man vet ju aldrig. Gick det snabbt och smidigt när ni väl åkt in? Du födde i södertälje eller?



Kramar

2011-11-03 @ 19:26:55
URL: http://likecherryblossom.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe jag tror att det hör till :) Jo men visst är det väl så, det hade vart skönt att slippa att gå över tiden men självklart så är det bara att vara inställd på att allt kommer gå bra :)

Usch då, det låter inge skoj alls men skönt att det gick bra tillslut! Man börjar ju fundera rätt mycket på förlossningen nu när man vet att det inte är långt kvar :)



Btw, jag försöker få fler läsare till mig blogg och hiittade en sida som faktiskt verkar funka, använd länken här om du vill testa :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/run.cgi?userid=em.andersson



Kram

2011-11-04 @ 10:36:13
URL: http://likecherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!