Shopping!

Igår tog vi en sväng ut till Many Things då jag aldrig varit där. Ojj vad snygga saker det fanns där och toppen service=) Mindy blev väl omhändertagen medans mamma provad kläder. Tanken var att A skulle hitta sig ett par nya byxor men istället så hittade jag en massa snyggt som följde med mig hem. kommer inte ihåg sist jag la pengar på att köpa kläder till mig själv annars är det ju barnen som man handlar till. Kommer definitivt åka ut dit flera gånger och shoppa! Ganska snart hoppas jag på.




______________________________________________________________________________________________
Idag måndag fortsätter jag att vabba Colin som fortfarande inte är hundra det går verkligen upp och ner och nu är det nog bäst att han får stanna hemma tills han är bra igen även jag är krasslig så jag ska försöka passa på att vila jag med. Eftersom jag har ont i halsen och blivit snorig så har jag självklart inte tränat på över en vecka och det suger!!! Vill bli frisk så jag har någon chans att kanske kunna ta hem vinsten men det är önskan som ligger långt borta... Har iallafall minskat 2,5 kg och 8 cm i midjan det är alltid något! ______________________________________________________________________________________________
Idag släppte en stor sten som vi burit i uppförsbackar i snart ett år.

A fick jobbet!

Helt j*vla underbart som kommer att förändra vårat liv drastiskt!

Han kunde inte få ett bättre jobb och inte dom en bättre chef!

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!