Noll tålamod!!!!!!!!!!!

Är så förbannad på mig själv och det där j***a pepparkakshuset!

Jag är absolut inte den där pysselmamman som jag vill vara men försöker någorlunda mellan varven...

Det började iallafall med att jag och barnen skulle bygga pepparkakshuset men otåliga som dom är så orkade dom inte sitta stilla och vänta (Mindy ville helst äta upp huset)
Och själv kvar blev jag med mitt otroligt dåliga tålamod!

Det slutade med ett hus sönderslaget och smulor i hela köket en kastrull, skärbräda och en hakklapp som strök med och en otroligt grinig Bella....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!