4:e dagen av fitnessfighten...

och det något kämpigt med träningen och kosten men det beror ju på att min livsstil sett lite annorlunda ut senaste åren och man kan väl säga att man lagt på sig ett å annat kilo för mycket men då ska man ju komma ihåg att jag faktiskt fött två barn=D

Blev ett träningspass hemma idag men imorgon blir det gröndal vid öppning.



I snart två veckor har jag varit hemma från jobbet då jag första veckan var hemma för att kurera mig själv och sedan blev Colin sjuk och låg i hög feber nästan 5 dagar och tempen pendlade mellan 39-40 grader och Mindy i ögoninflammation=(

Colin är fortfarande lite kinkig och vet inte längre vad det beror på om han fortfarande är lite hängig eller om det är något annat för han sover knappt längre på nätterna och varken jag eller Anders får den sömn vi behöver för att orka med våra jobb.

Tänker jag tillbaka så har vi nog inte sovit en hel natt sedan Colin kom och innan det var ju Mindy liten och man var uppe och sprang men hon sov och sover betydligt bättre än Colin! Hoppas det vänder snart så man blir människa igen..

Nu får jag säga godnatt och försök ta igen min skönhetsömn=)





Kommentarer
Postat av: Emma

Det blir väl alltid så att man är lite "rädd" för det som är okänt och jag har hela tiden sagt till mig själv att inte lyssna på folks "skräckhistorier" så det har jag hållt mig ifrån, alla är vi ju olika men vissa funderingar och oroligheter har vi nog alla. Det är så klockrent det du säger, det är nog det som jag är mest nojig över tror jag. Haha, dom berättade på förlossningskursen att det är jättevanligt att man "målar väggarna" och de känns ju lite sådär, haha men jag tror helt enkelt jag behöver varva ner och bara ta det som det kommer. Jag antar att jag kommer märka när det väl är dags men man har ju alltid trott att när man minst anar det så kommer vattnet gå och det kommer bli världens pöl vid fötterna men nu har man väl insett att det kanske inte alls är så :P



Kram

2011-11-05 @ 11:37:13
URL: http://likecherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!