Uttråkad

Sitter i soffan och gör precis ingenting vettigt, snart dags att äta lite lunch fastna framför massa dåligt bra serier och sedan är det dags att gå och hämta på dagis.
Dagarna bara springer ivägen!!!

Igår var jag faktiskt duktig och tog mig en spring/promenad runda på kvällen var så sugen på en massa och A låg i soffan och åt kinapuffar, inte lite frestande=) så jag gick ut och fokuserade på annat!
Jätte tufft att undvika socker något som jag ätit av varje dag så de är klart det är tufft!
Är dock väldigt stolt över mig själv!

Nu längtar jag så efter att solen ska komma fram så man kanske kan få lite färg!!!
Det verkar som om det ska bli varmare nu och till helgen och det är ju bra! Jag och Anders ska ev upp till Stockholm på lördag och bara vara, äta gott och strosa runt.
Linda och Dennis ville vara barnvakt men nu är Hon sjuk så vi får se hur det blir men det vore skönt att komma bort på tu man hand=)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lucia

BF 6 Juni =)

2011-05-17 @ 11:11:19
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej, ja den är från hm och man köper delarna separat.. Finns på hemsidan. Den e så sjukt snygg!

2011-05-19 @ 10:51:06
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!