Måste bara berätta...!

Jag satt framför tv igår då jag känner att de bubblar lite i magen men tänker inte så mycket mer på det men när jag efter ett tag lägger mig ner i soffan så har det inte försvunnit och det känns lite konstig.. något som jag kännt förut och sett förut.... helt sjukt men det rör sig i magen som sparkar och man kan tydligt se det på magen=0
Blir helt chockad det kom från ingenstans!
Det rör på sig bra länge och Anders kan till och med känna hur det rör sig. Senare på kvällen försvinner det, skumt!
Min tanke är hur jag kan ha missat detta för mig är ju det fosterrörelser och  jag testade mig idag men det var inget så min undran är ju va fan det var för nått!?!?
 

Kommentarer
Postat av: carro

Hej. så där har jag också kännt . det känndes precis som att det var rörelser inne i magen som när man var gravid. blev också orolig att jag skulle vara gravid men ar inte könnt mer sen dess. skumt!

2011-05-26 @ 14:52:59
URL: http://familjojag.blogg.se/
Postat av: Lucia

Vad läskigt hahahahah =) Säkert tarmarna som bökar...



Kram

2011-05-29 @ 14:10:30
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det kallas spök sparkar eller något sånt, kan också känna det ibland :) skit läskigt och ja måste göra ett test varje gång för att vara säker. Trist att du inte kan komma imorgon!! Puss

2011-06-03 @ 22:01:05
URL: http://Sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!