Härliga måndag!

Precis hemkommen från en härlig promenad med Wanja och Alma och snart blir det en välbehövd lunch.
Funderar på att ge mig ut när Anders kommit hem för att springa lite lätt måste verkligen röra på mig nu så hoppas jag att jag slipper bli sjuk så jag kan köra på!

Jag började att äta mina gi måltider förra tisdagen så har hittills ätit 7 st snart 8 st och gjort min egna mat i helgen och jag ställde mig på vågen imorse och den visa 63,1 kg alltså har jag gått ner -3,6 kg  på 7 dagar!!!!!
Nu är jag verkligen tagga att fortsätta=)



Jag ska ev börja jobba om chefen godkänner det,  jag kan bara kan jobba kväll så vi får se om han tillåter det men jag hoppas verkligen det!!
Håll tummarna för det=)

Colin har börjat ta sig upp på knäna och gunga sig fram och tillbaka jag hoppas verkligen han förstår hur han ska ta sig fram oxå vore så skönt om han kan röra lite mer på sig och snart börja gå=) Det känns dock långt borta.
Han fick sin dagisplats den 16 augusti så han har lite tid på sig=)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lucia

Bra jobbat !!!



Idag gick slemmisen så jag hoppas det är på G =)



Förvärkar, blod och slem kom efter undersökningen så det måste vara det =)



Kram

2011-05-17 @ 10:45:22
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 21:33:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!