Gi - boxen

På måndag kommer min beställning av gi-boxen 36 färdiglagade matportioner för Lunch och middag.
Ska bli spännande och se hur det går...ska verkligen lägga manken till och utesluta allt onyttigt i en månad så kanske man blir sporrad att fortsätta kämpa=)
Självklart ska jag även kämpa på med träningen så får vi se vad resultatet blir, kommer lägga upp en bild, vikt
och mått innan och sedan samma efter en månad.

Härom kvällen kom min pappa barnens morfar förbi och han hade med sig en cykel till Mindy och gissa om hon blev glad!?! Hon har pratat så mycket om en cykel och vart ju självklart överlycklig när morfar stog där med en cykel=)
Hon är lite försiktig men har nu mer bekantat sig med cykeln och sätter sig själv på sadeln dock lite klurigt att ta sig framåt men det kommer nog.

Sitter just nu och tittar på lyxfällan och min fråga är hur fan får man såå många lån när man har anmärkningar osv.
Dagens familj har ca 1 milj. i bara blanco lån hur i helvete har det kunna gå såå fel och hur får man ens låna och låna de är för mig en gåta!!!!

Godnatt på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!