Fredag!!!

Idag tog jag och barnen bilen in till Södertälje för en lunch med Linda och det var väldigt trevligt!
Alldeles för sällan vi ses nuförtiden men det är något vi får ändra på!=)
Linda hade en långlunch men den kändes väldigt kort=)
Pappa kom upp till Nancy´s  för att ta en sväng men Mindy på stan dom var nere på hm och handlade lite kläder, Tack snälla för det!!!=)

Vi gick en sväng på stan jag och barnen efter att Linda gått tillbaka till jobbet och pappa åkt men det var alldeles för mycket folk på stan och för att inte tala om barnvagnar!!!

När vi var klara åkte vi ut till Järna för att hämta upp Anders på jobbet och för att sedan åka in till ica maxi och handla lite.

När vi kom hem så blev det lite mat och Anders gick iväg för att ta några öl med sina nya arbetskamrater och jag hade tvättstugan.
Nu sitter jag med en stor hög med nytvättade kläder som är fuktiga... lagom kul! Bara att hänga upp för torkning!=/

Imorgon får vi en barnfri dag som vi ska spendera i storstaden helt enkelt bara njuta! Vi åker nog upp skapligt så vi kan strosa runt lite där vi får se vad som händer.
Vi har inte planerat något speciellt så vi får se vad dagen bjuder oss på jag vet iallafall att vi ska äta en god middag!!!=)

Barnen ska vara hos Linda och Dennis och där går det ingen nöd på dom=)
Vi hämtar dom på söndag så jag hoppas på en lite sovmorgon!

Nä snart ska jag hoppa ner i sängen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!