Ajjjjjj....

Har fått hemska blåsor på min tunga=( Tydligen är det för att jag har ett virus i kroppen och det är jag inte nöjd över!!!
Anders åkte iallafall förbi apoteket och köpte en gele som skulle hjälpa eller snarare bedöva så man inte har lika ont men ja kan inte säga att det funkade=( känner nästan av det mera nu men det är väl för att jag tänker på det!

Känner absolut inte att jag har tid att vara sjuk nu då jag verkligen behöver satsa på min träning då jag kör giboxen vill ju uppnå det allra bästa så jag sedan blir peppad att fortsätta!!!

Maten är iallafall helt ok lite smaklöst men det funkar helt klart!
Finns ju vissa rätter som man gillar mer än andra, har lite svårt med pannbiffen och köttbullarna då jag bara har så svårt att veta att man kan få broskbitar eller va de nu kan vara urs fyy säger jag bara har blivit så känslig för vissa saker...
Kycklingen är helt klart bäst!

Ska bli spännande och se hur mycket jag gått ner i vikt efter en månad med giboxen=)




Måste bara säga att jag är sjukt stolt över min pappa som har ändrat sin livstil till det bättre och blivit en riktig morfar till barnen, han har alltid varit det men nu är han som han ska vara natt som dag och Mindy avgudar morfar hon älskar att ha honom hos sig och det gör mig så lycklig!!!

Slänger in några bilder på när han var förbi med en rockring till henne och gud vad dom busade=)





Kommentarer
Postat av: Lucia

Ja man kan alltid hoppas att det är på gång nu för jag orkar inte gå runt så länge till =(



Kram

2011-05-16 @ 09:51:34
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!