<3<3<3

Gudmor Linda gick precis, hon var här och gjorde oss sällskap över lunchen men var tvungen att bege sig till jobbet.
Nu sitter jag i soffan ganska så trött men med en ganska så pigg liten herre, Mindy somnade precis.
Funderar på om jag bara ska sitta här en stund och ta det lite lugnt eller om jag ska ta tag i alla måsten...

Snart vankas det dop och jag har inte riktigt hunnit glädja mig åt det. Det har varit mer stressande.
Men när han väl är döpt så kommer det vara en lättnad och jag tror dopet kommer bli jättefint=)

En av mina guldklimpar!<3<3<3





















































Kommentarer
Postat av: Lucia

Vilken sötnos =)

2011-03-08 @ 21:38:47
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Natalie

Gud vad söt! :D

2011-04-20 @ 22:53:59
URL: http://nataliesn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!