Dagens inhandling..

ett ont måste...
Lactulos för Colins förstoppning dessutom har han fått utslag under läppen så vi fick skaffa en speciell salva för det=( Stackars liten...






Igår var jag och Colin nere på stan och träffade Linda över en lunch och lite spring i affärer så passade på att handla på lindex ta 3 betala för 2 plus att jag hade en check på 50:- på lindex.


Och när jag kommer hem så har dessa dimpt ner i brevinkastet...


Imorgon efter att jag lämnat på dagis blir det en långpromenad med  Wanja det ska bli skönt!
Har varit lite halvkrasslig inget som direkt brytit ut bara lite snorig och halsont men de börjar kännas lite bättre så ska ta tag i träningen här hemma med hjälp av xbox 360 kinect Zumba=) När jag är lite varm i kläderna kankse jag vågar slänga upp en bild på det=)





Mina älsklingar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!