Godmorgon!

Då var det en ny dag och snart dags att bege sig till dagis med Mindy.
Ska försöka fixa här hemma som jag egentligen skulle gjort igår men som inte Colin tillät då han i princip var vaken hela dagen och vi hade ju även tvättstugan som tog sin tid.

Idag ska jag ringa och kolla lediga datum för dop och jag vill ju helst ha i turingekyrkan men beror på om de finns en lokal för fika inärheten vill inte betala en massa pengar för en lokal som man bara nyttjar en stund så vi får se hur det blir sen har jag nog en duktig tjej som kan sjunga på dopet beror lite på va hon vill ha för att ställa upp.
Vi har bestämt att inte lägga så mycket pengar på dopet.

Nä nu ska jag fixa barnen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!