......................

Idag har jag vart med Colin på bvc och han vägde hela 7840g och 69 cm lång=)
Jag hann även titta in till min barnborska för ett gravtest....och nu undrar ni säkert.....................
NEJ jag är inte gravid=) men har senaste tiden har jag vart öm och känt mig konstig i magen och ville få det uteslutet iallafall.
Efter att Colin kom så fick jag en infektion och min bm tyckte jag skulle kolla upp magen eftersom jag haft en infektion så blir att ringa till oxbackskliniken nån dag.

Imorgon blir det bvc med Mindy där vi ska träffa en läkare som ska bedöma om det är värt att utreda Mindys trötthet, vet inte om jag bara får för mig men tycker Mindy är väldigt trött ofta, dricker mycket vatten och vi har varit lite oroliga och vill på något sätt testa så det inte är något!
Vi får se va hon säger men jag vill iallafall att dom tar ett stick i fingret och ser vad det visar...
Blir det inte för sent på bvc så blir det nog att ta tåget in och träffa Frida och Linda!=)

I  Fredags så var jag, Linda, Lisa och Ellinor på spaaaaaa....åå gissa om det var skönt!=) Fick en 50 min massagebehandling=)
Efter ett par välbehövliga timmar på hotel skogshöjds spa så blev det en riktigt god middag på stan!
Allt tack vare Linda!!!!!!!!!

Måste bara säga att jag har väldens bästa Älskling!
Älskar dig så och våra underbara barn!!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ja helkonstigt.. först trodde att jag någon bara hade jävlats och lättat på ventilen för att luften skulle pysa ut, men det var en riktig punka på den :P



men det är ju så, finns väl småungar som tycker att det är kul o jävlas :)

2011-01-20 @ 19:21:35
URL: http://mybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!