Drömfabriken

Jag jobbar nu min sista kvällsvecka på ett tag, har valt att gå ner på dag eftersom möjlighet finns just nu.

Allt kommer bli mycket bättre då jag och Anders kan hjälpas åt med barnen och hemmet speciellt nu när vi måste börja packa och gå igenom alla saker.

Annars så är jag extremt trött på jobbet eller ska väl snarare säga irriterad över
Vilka pengar man slavar för, skamligt men det är skillnad på personer.
Beror alldeles på hur brun man vill bli runt munnen...Helt galet!
Funderar starkt på att börja plugga i framtiden...men tills dess gör jag mitt jobb:)


Kommentarer
Postat av: Lucia

Håller med dig, allt mer blir folk bruna runt munnen hos oss, verkar vara den enda vägen om man vill ta sig upp på detta skit ställe.



Jag gör allt jag kan för att komma på ett sätt att ta mig därifrån, men plugga är inte min grej, det är jag säker på, vill starta eget, kanske konditori om jag får möjlighet till det.



Kul att se dig idag, det var länge sen man sågs.



Kram

2011-12-16 @ 01:02:35
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!