Ryggont...

Idag var jag hos sjukgymnasten för att hon skulle titta lite närmare på min rygg.

Sedan jag fick epiduralen med Colin har jag haft ont på ett ställe mellan kotorna och tydligen ska den sättas  längre ner alltså i nedre ländryggen men jag har ont mellan bröst och ländryggen och är nästan 100% säker på att dom satte den högre upp där jag har ont för har känt så sedan eda togs bort tills nu då Colin snart är 9 månader.

Hon tyckte iallafall att jag skulle ringa förlossningen och ta reda på lite mer om vad som kan ha hänt och sjukgymnasten gav mig  övningar för mage/rygg.
Man har ju trots allt föttt två barn väldigt tätt och behöver träna upp magmusklerna det gör ju att hållningen blir bättre.


När vi var klara med det så blev det lite handling på Ica Maxi innan Anders började jobba därefter har det bara rullat på som vanligt hämta på dagis laga mat och nattning, min pappa var även här över en kopp kaffe och lite bus med barnen.

Nu sitter jag här i soffan men tänkte faktiskt vara lite duktig att träna lite här hemma eftersom jag bara gått en kortare bit idag..



En trött liten kille
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!