Påsk...

Idag tog vi en sväng till Emelie, Max, Vincent och Rickard för att dom stora skulle få leka lite=)
Vi var ute en sväng sedan gick vi in och åt lite korv med bröd.

Blev en kortare träff idag då jag var tvungen att åka hem för att barnens morfar skulle komma med lite påskägg och eftersom inte Mindy får äta godis då vi tycker att de är onödigt att introducera ännu mer socker då hon får i sig tillräckligt iallafall så fick hon ett påskägg med hennes favvo chips.
Kommer ni ihåg dessa???
Något som jag iallafall hade som helgmys som liten=)

Mindy fick även ett par skor

Colin fick en tuff piké i sitt påskägg


och båda barnen fick pengar av min farmor och dom andra barnen fick påskägg med godis och lite pengar.

Nu ska jag lägga Mindy och sätta igång med bullbak=) Vi ska iväg på påskmiddag imorgon hos min faster så tänkte ta med mig något till kaffet.

Kanske slänger in ett inlägg lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!