Godmorgon!

Här har vi ingen sovmorgon bara att kliva upp=)
Mindy (2år) tjatar redan om frukost själv har jag inte hunnit känna den där frukosthungern men får nog allt plocka fram frukosten=)

Idag ska vi ha lunch/fika ute i det härliga väderet med barnens gudmor så vi hoppas på kanonväder men det känns ju inte helt fel solen lyser redan för fullt!
Innan ska jag försöka städa ordning lite hemma och försöka få bort en massa katthår.

Vi lämnade ju in katterna på katthemmet tillslut för att vi kände att vi vill ge dom möjlighet till ett nytt kärleksfullt hem som dom förtjänar för tiden fanns inte här då dom hela tiden skuffades undan=/ Mina små bebisar som jag kommer sakna massor men som jag vet kommer få en fint hem!

Barnens farmor kommer även hit idag för att träffa alla fyra barnbarnen och dela ut påskägg=)

Slänger in lite bilder senare på dagen som varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!