Blandat...

Det var några dagar sen sist jag skrev men har haft fullt upp.

Jag har iallafall äntligen fått lite kompensation för den dåliga servicen på sation... Så Nu har jag istället skaffat mig en Iphone och ska skicka sation ännu en gång på service sen borde den vara OK.
Alltid tråkigt när man får vänta och vänta och ringa en massa samtal för att försöka få rätt!!!

Annars händer det väl inte så mycket mer än att man har händerna fulla jämnt fast så är det ju att ha en liten 11 månaders som ska vara överallt=)
Snart fyller hon ett år och man undrar vart den lilla bebisen tog vägen, allt har gått så fort att man glömt bort den första tiden.
Men snart är man där igen men en ny liten och det går nog lika fort där med=)

Nu är jag inne i vecka 12+4 och börjar känna att illamående börjar ge med sig lite men tröttheten är fortfarande kvar och de är absolut något jag vill ska försvinna för jag har verkligen inte tid att vara trött och snart börjar jag även jobba.
Men annars tror jag nog att allt är ok magen växer men det ser mer ut som man ätit lite för mycket än som en gravidmage=)



Nä nu tänkte jag faktiskt knyta mig har riktigt ont i halsen och känner mig hängig så behöver lite sömn...
GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman!



Vilken tur att det ser ut att lösa sig med dina telefoner.. =)



Och vilken stor mage du har redan, den växte fort den här gången. Men det är kanske för den inte "gått tillbaka" ordentligt

Hoppas allt är bra??



KRAM KRAM

2010-01-29 @ 11:58:36
URL: http://sandraaas.se
Postat av: Bella

Hej Gumman!



Ja känns verkligen skönt att det löste sig!

Ja den växer fort nu =) nu väntar jag bara att de börjar kännas att det är någon därinne=)

Allt är bra men jag är förkyld och ont i halsen. sj då?

Såg att Alexander var magsjuk=/ inge kul alls hoppas han blir bra snart!



KRAM

2010-01-29 @ 13:53:23
URL: http://bellabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!