Ny design!

Som ni ser så har jag fått en ny design på min blogg och det är tack vare Frida!
Jag själv får inte alls till det som jag tänkt mig och hon var snäll och hjälpte till de enda jag fixade med var bilderna och vad som skulle stå i texten.
Jag hoppas nån gång att jag själv kan lära mig lite mer om detta!

I fredags var jag, Mindy & Linda i skärholmen för att köpa lite kläder till Mindy, hon har växt ut nästan alla kläder och eftersom hon snart ska börja på dagis så lär hon behöva endel då jag kan tänka mig att det kan bli många ombyten=)
Mindy fick även ett par skor som Gudmor Linda ville köpa till henne, jättesöta!



I lördags träffade vi Frida och det blev även där en heldag med shopping då vi först var en sväng på stan och åt frukost på nancy´s och senare åkte vi till ikea och där kommer man ju sällan ifrån tomhänt=)
Riktigt mysigt att få spendera två hela dagar med två underbara vänner!

Idag är det ganska segt hemma då A har legat i hög feber sedan i torsdags kväll, och jag tog tempen på Mindy nu innan hon somnade och hon hade lite feber hon med så får se om den stigit när hon vaknar. Annars skulle vi kanske till Linda och göra inbjudningskort till lilltjejens ettårskalas=) Men vi får se hur hon mår först jag hoppas hon klarar sig undan febern!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh gud vilka söta skor =)

Tack för igår det behövde jag en heldag men min bästa vän och en underbar liten tjej =) Puss puss

2010-01-24 @ 13:54:58
URL: http://fridanorrman.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack själv det behövde jag me!! Vill ju träffas oftare=) Bara ringa om du behöver prata av digg eller något annat! finns här för dig! Tack för bloggen=) Pösss

2010-01-24 @ 14:46:47
URL: http://bellabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!