Måste vara den sämsta!!!!!!!!!!!!!



Igår kom min efterlängtade mob sony ericson satio som jag tyvärr var tvungen att skicka in på service några dagar efter att jag fått den första gången och efter ett antal veckor kom den nu igår men man har ju sådan tur så nu funkar inte ljudet i tel och det var inte det som var felet förrra gången!

Ringde telenor men dom kunde inte hjälpa mig utan fick vända mig till service avdelningen dit jag skickade tel.
För att ens ha en chans att kunna få en ny tel måste jag ha kvittot som jag fick när jag hämtade ut tel och de tror ja inte ens att jag sparade...=/ Annars blir det en till reparation som tar ytligare 3-4 veckor....Helt sjukt!!!!!!!!!!!!
Är så förbannade och skulle kunna slänga denna dåliga tel har aldrig haft någon sämre!
Att man ska behöva ringa runt och bråka med alla för att en ny tel ska kunna funka!!!!!!!!!

Annars så är det väl ok ganska segt här hemma... Ganska trött nu förtiden kan ju bero på graviditeten men jag tror att jag alltid har varit trött någon som vet vad som kan pigga upp en??
Äter mamma vital för att få i mig de vitaminer jag behöver får se om de kan hjälpa lite.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Tråkigt att inte ens en ny mobil fungerar...

hoppas att du får en ny ändå kram

2010-01-14 @ 11:49:54
URL: http://mittlillaliv.blogg.se/
Postat av: Bella

J så typiskt antar att dom lagar den men det tar ju tid=/ kram

2010-01-14 @ 14:06:48
URL: http://bellabackstrom.blogg.se/
Postat av: Lucia

Brorsan har en likadan och han tycker också att den suger...Batterin gå slut fort.



Hur känns det att vara gravid den här gången da...?



P.S Svara gärna i min blogg så jag kan läsa din kommentar.



Kram

2010-01-15 @ 10:26:54
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Lucia

Ja den har gått över...Vet inte om det beror på att jag missat att ta min medicin i 7 dagar men jag mår bättre nu när jag börjat ta den igen.



Va roligt att Mindy ska få ett syskon i Augusti =)



Kram

2010-01-16 @ 23:11:56
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!