Har en till guldklimp i magen=)

Ja, då var det dags igen då en liten bebis till på väg=)
Mindy börjar snart på dagis och jag börjar jobba men bara i några månader ganska lagom faktiskt=) Eftersom bebisen är beräknad till den 7augusti och då är det enligt vul så jag är ännu inte så långt gången... 10+2.
Känns oerhört roligt och jag ser verkligen fram emot dehär hoppas jag bara mår lika bra som förra graviditeten dock var jag trött hela men de får man stå ut med.

Annars så har det inte hänt så mycket dagarna rullar på och jag är glad att julen är över och vi är inne på ett nytt år!

Idag ska vi ner på stan och träffa favvotjejerna, det var ett tag sen och vi har säkert mycket att prata om=)

Nu ska jag få Mindy att sova lunch...


Lägger in en bild på Mindy och storastyster Trinity med sina fina mössor som farmor gjort=)


P&K
     Bella

Kommentarer
Postat av: Anonym

va söta dom är ihop, hoppas ni får kul på stan!

kram

2010-01-12 @ 13:49:29
Postat av: Lucia

Ja där ser man på..Någon har bestämt sig för att uppdatera bloggen hehe..



Mindy är sjukt söt och jätte fina mössor farmor sytt till barnbarnen..



Kram

2010-01-13 @ 00:38:44
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Fint namn du har på en av din dotter...m samma som mig..inte vanligt namns här i sverige..kram

2011-09-06 @ 09:51:23
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!