2010-02-18

Ursch va dålig jag är på att uppdatera!

Jag har bara inte haft orken och inte tiden heller känns det som och då jobbar jag ännu inte vi får se hur det bli när man väl börjat jobba hur mycket tid man har då men jag tror nog att jag får lite ork så småning om.
Vi har vart sjuka och jag har varit eller rättare sakt är trött nu när jag är gravid igen äter dåligt och får inte i mig de jag behöver för att orka.

Appropå att börja jobba de är inte långt kvar nu, Mindy fyller ju 1 år på lördag=) och på tisdag ska inskolningen börja! Ska bli spännande=)
Jisses vad tiden går fort redan ett år! Men så härligt att se henne nu när hon börjar bli så stor=)

Ne nu ska jag passa på att slappa medans vilddjuret sover=)

Kommentarer
Postat av: Lucia

Lycka till på inskolningen..Du får berätta hur det går så jag kan förbereda mig hehehehe..!



Kram

2010-02-22 @ 22:30:38
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Lucia

Hej!



Var med och tävla om en ny BloggDesign hos mig.

Allt du behöver göra finns inskrivet i bloggen.



Mvh// Lucia

2010-04-01 @ 20:18:05
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack!

Vi vet inte riktigt men troligen i slutet av oktober, Alexander är ju född i samma månad men så kan det bli =)



Jag hade precis fått veta när vi var på Mindys kalas och hade svårt att vara tyst men det gick ju rätt bra =)



Mår du bra och så?



kram

2010-04-21 @ 20:30:22
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!