God fortsättning!

De var den julen det, jisses va fort det går och snart firar vi in det nya året=)
Julen har iallafall varit bra med alla våra nära och kära. Dagen började hemma hos oss med alla fyra barnen, farmor och gudmor och en massa klappar!

Här kämpar Mindy med sin stokke stol som hon fått av gudmor Linda=) Ingen dålig julklapp må jag säga!


Runt lunch åker Trinity och Zakk hem för att fira med sin mamma och jag, Anders och barnen åker till min faster för att fira jul.
En massa mat och även där massa klappar=)

Mindy i sin fina klänning=)



Här har vi en väldigt trött liten tjej som har hållit igång hela kvällen och lutar sig tillbaka för att lära sig hur morfars mobil funkar=)





En kort sammanfattning av julafton men det var en lyckad sådan=)

Nu ska jag lägga mig för det blir nog tidigt upp imorgon... Får även se om det blir dagis för Mindy eller inte är fortfarande nojjig för magsjukan som härjar så vi får se hur det blir...

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!