...

Sitter i soffan och är för trött för att orka resa på mig... Men vet hur det slutar om jag inte reser på mig snart och bäddar ner mig brevid Colin, jo jag kommer vara trött trött trött.....

Jag bestämde mig tillslut för att ha Mindy hemma denna vecka från dagis då det går magsjuka där och det vill jag helst undvika, inge skoj alls=/ Så idag blev det en sväng till mediamarkt och bvc med Mindy.
Hon är trött för jämnaan och ville kolla upp det.
Hon följde sin kurva fint men vi fick en tid hos läkaren i slutet av januari för att se vad hon tycker.

Imorgon blir det en vända till ikea även försöka tömma gammla förrådet sen får vi se vad som händer.

Nu ska jag ZzZzZz.... Godnatt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!