Årets sista inlägg

Som rubriken lyder så blir det årets sista inlägg och jag börjar på en ny kula 2011 som hoppas bringa mycket lycka och framgång=)
Det ska bli ett bra år på alla plan har jag bestämt!!!

Idag blir det att fira nyår hos Anders kusin och familj, ska bli mycket trevligt som alltid när vi är där!
Måste bara på bästa sätt försöka hålla Mindy hyfsat pigg och glad sådär på kvällskvisten så blir nog en liten senare tupplur på dagen för henne idag.

Jag hade tänkt vara duktig och börja det nya året med att ta mig till gröndal och träna men vi får se hur jag gör för nu börjar jag få ont i halsen men jag hoppas det hinner gå över och att jag slipper ligga sjuk ingen rolig start!

Gott nytt år på er!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!