Trött i mössan...

Jag vet att jag är urusel på att blogga! Nu har jag äntligen kunnat sitta och försöka göra något av min blogg men jag fattar inte allt...den kommer att bli bättre så småningom det är bara tiden som jag behöver som jag inte har just nu=( Lillskrutan vill aldrig sova, inte ens på nätterna så man är sjukt trött nu förtiden...
Men det går väl över=)

Vet inte ritkigt vad jag ska skriva om eftersom det var ett tag sen så finns det ju en hel del att berätta men ska inte dra allt nu.

Vi har iallafall satt Mindy i dagiskö i Järna eftersom vi inte vill ha henne i denna tokstad så blir det av att åka imellan men det kan det vara värt! Vi fick Februari som garantimånad då är hon 1år.
Jisses vad tiden springer iväg!

Vi ska även flytta snart igen, vi är väldigt duktiga på det*hehe* men det är något vi måste göra för att lilltjejen sa kunna få ett eget rum! Så om en månad bär det av till Tveta en liten bit bort från stan iallafall=)



Här var vi ute på Tunanäs hos en jobbarkompis där dom hade sin husvagn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!