neo


....är våran nya familjemedlem=)
Både jag och Anders ville ha en hund och vi tyckte de skulle passa just nu för att jag fortfarande är mammaledig och har tid för honom. Vi pratade om olika hundraser men fastna för en lite mindre hund men ändå en hund som det är fart i så då blev det Neo som är 50% Jack russel & 50% Pekingese/Tibetansk Spaniel.

Honom hitta vi i Lund av alla ställe och vi pratade mycket om det och vi kom först fram till att de var alldeles för långt att åka men jag kunde inte komma över dóm söta små valparna så vi betsämde oss att åka dit å hämta en.
Vi åkte 6.00 igår morse och var inte hemma förrän 21.30 på kvällen så det var en riktigt lång och tung resa speciellt för Mindy som inte ville sitta stilla och de gjorde ju oss lite stressade=) Men det funkade bra ändå!

När vi väl kom dit så fanns det två valpar kvar att välja mellan och vi hade väl en favorit när vi åkte men när vi väl var där och valde så blev det den andra för att vi fick bra kontakt och han var riktigt charmig! De var förstås den andra med men lite mer självständig och kom inte fram så mycket.
Jag och Anders föll pladask för den lille killen så vi tog honom och åkte den långa vägen hem men Neo sa ingenting han låg bara i mitt knä och gosa=)

Idag har inte hänt så mycket har vart ute nu endel=) När Anders slutar ska vi iväg och handla lite små saker till Neo som han kan tänkas behöva, kanske lite egna leksaker för just nu föredrar han Mindys leksaker som låter=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken sötnos :) var inne på blocket och sökte på tibetansk spaniel och fick fram annonsen i lund i förmiddags, men då tänkte jag att ni kan ju inte ha åkt så långt, men det hade ni visst :) NÄR SKA VI SYNAS?

användarnamn Sandra

lösen kobajs



har lösenordsskyddat min blogg.

2009-09-22 @ 15:01:52
URL: http://sandystars.blogg.se/
Postat av: Bella

Jaså jo det blev en lång resa men det var det värt=) Ja du vet inte när vi ska ta och ses, just nu är Mindy fortfarande lite förkyld sen vet jag inte hur lätt jag har nu och lämna lillen men ni kankse vill komma förbi nån dag eller om vi kommer eller så kankse vi kan ta en promenad eller så va tycker du?

Kram

2009-09-22 @ 21:10:41
URL: http://bellabackstrom.blogg.se/
Postat av: Lucia

Men gud va söt hund. Grattis gumman. Ni kommer ha så kul nu speciellt lilla Mindy

=)



Daisy kan också vara dräktig...Vi kan inte se det än men jag tycker att hennes bröst har börjat svullna lite =)...Om hon nu är det så kommer valparna någon gång i oktober =)



Kram

2009-09-22 @ 21:47:56
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja de är roligt han e en riktig liten bushund=) vi kankse kan gå ut å gå med barn och vovvar nån dag? Ok spännande då=) kanske kommer små valpar snart då. kram

2009-09-23 @ 07:55:50
URL: http://bellabackstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

Gud va söt Neo är!! =)



Kraam

2009-09-23 @ 18:55:25
URL: http://sandraaas.se
Postat av: Lucia

Jo jag vill gå. Vilken vecka är vi nu hehe...?



Kram

2009-09-24 @ 14:44:06
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!