träning & bullbak...

inte något som går hand i hand men va f*n så blev det iallafall och det passade ju bra då "morbror & mormor" kom förbi för att se hur vi bor på nya stället och gulla lite med Mindy. Så bullarna kom till pass och de lär dom även göra ikväll då min älskling kommer hem=)

Förutom bullbak och gott sällskap så blev det även träning imorse=) har sagt att jag ska börja träna nu men jag vågar inte lova något lika bra det... men ska försöka komma i lite bättre form iallafall=)

Annars har denna dag bara sprungit iväg som vanligt...

Jag har ett frågetecken kring vaccinationen mot svininfluensan. Ingen i familjen är vaccinerade men jag känner att jag måste vaccinera Mindy iallfall, skulle aldrig kunna förlåta mig om det hände henne något. Jag är samtidigt lite orolig för vaccinet om de kan skada en sådan liten tjej...man har ju läst en del...Om ni vaccinerat era barn vart var det och va var biverkningarna?
För Mindys syskon ska inte vaccinerat vilket jag tycker är väldigt dumt då dom går på dagis där det sprids fort men det är inte något jag kan göra åt saken men jag kan ju bara skydda min lilla tös men just nu så känner jag att dom inte alls får var i närheten av henne då ingen är vaccinerad.

P&K
     Bella


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Gumman!

Hos oss är alla 3 vaccinerade, Alexander har inte fått några biverkningar alls.. Inte jag heller. Men Tim han fick den klassiska frossan och feber första dygnet men annars mådde vi helt som innan =)

Alexander ska iväg om 2v och ta sin nästa dos, barn får sin spruta delad i 2 och dom måste vänta 3v innan den sista.. MEn det ska nog gå bra! Jag tänkte såhär: Visst kan man bli dålig av vaccinet men det är större risk att bli sjuk av själva "flensan" och folk har ju inte dött av sprutan utan har varit sjuka på annat håll..

Juste, vi tog på hela familjen nere på BVC på stan.

KRAM KRAM

2009-11-26 @ 13:07:25
URL: http://sandraaas.se
Postat av: Bella

Oki va bra ja vet inte om jag ska ta men jag känner iallafall att ja ska ta på Mindy för då är hon skyddad. Va och skulle ta på bvc igår men va sådan kö och hade bråttom men ja vänta bra länge nästan framme då visste dom inte ens om vaccinet fanns kvar så får bli nästa vecka=)

Kram på er!

2009-11-26 @ 13:36:27
URL: http://bellabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!