äntligen!!!

Sorry att jag inte bloggat på hur länge som helst men denna gång är det faktiskt inte mitt fel de är nämligen så att Telia strulat till det så vi vart utan bredband i snart 2 månader och de är då man känner hur beroende man är av internet på alla sätt och vis...man sköter ju i princip allt på internet.

Vet inte riktigt vart jag ska börja då de hänt en hel del på denna tid utan dator...Först och främst har vi flyttat igen och därför har det strulat sen har vi oxå köpt ny bil igen ... dessa två saker är vår familj väldigt duktiga på=) men nu ska vi stanna här tills vi nån gång har råd att köpa något eget sen ska vi behålla bilen=) Man får tänka ekonomiskt i dessa tider...

Står helt stilla just nu....har gått alldeles för lång tid för att komma ihåg allt...hehe

Mindy har i allafall börjat röra på sig mer nu...hon ställer sig upp vid bord och liknande men man får ha koll för benen är lite svaga ännu och lätt att dom viker sig....

*Här är en bild på ögonstenen*




Kommentarer
Postat av: Frida

Det går fort nu, snart kommer hon springa runt där hemma oxå :)

2009-11-18 @ 10:51:47
URL: http://fridanorrman.blogg.se/
Postat av: Lucia

Kul att du e tillbax igen =)

Gud vad stor Mindy har blivit sen sist...Snart börjar hon gå också...=)



Kram

2009-11-19 @ 23:28:50
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hon är underbart söt Bella! Jag förstod att det skulle bli barn och hund för dig hjärtat! Du är den ultimata mamman! Du har en mycket speciell plats i mitt hjärta! // Kram Ullis

2009-11-20 @ 08:18:09
Postat av: Emma

Gud så söt hon är =) och du är inte en så dum mamma heller även fast jag inte känner dig speciellt bra:P Kram

2009-11-20 @ 21:53:02
URL: http://emmacaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!