Morsdag=)

Idag får man för första gången fira mors dag och de måste vara vuxen poäng på det=) Jag är lessen över att jag sj inte kan fira min mor mer än att gå till hennes grav!

Anders är och lämnar Trinity Och Zakk i järna som är hans två andra barn, sen ska vi nog ta en sväng någonstans när han är tillbaka!

Eftersom jag vart så dålig på att uppdatera bloggen så berättar jag kort vad som hänt veckan som gått och den har var väldigt trevlig då jag och Mindy fått umgås med andra mammor och barn=) Vi var i måndags på Barnvagnsrullet med Sandra & Alexander Malin & Maja Emelie & Isabell. Det tog en liten stund innan vi hittade dit men vi lyckades till slut! Det var en härlig dag med mycket sol.

På tisdagen så var träff på Humlan där det var sång och massa barn. Dit gick vi med Sandra & Alexander Lucia& AnneBelle därefter gick vi på stan ett tag vi åt även lunch ihop=)

Vi har nu äntligen köpt en ny bil...det blev en Mazda 6 -03 så lite nyare en våran gammla så den ska nog funka ett tag iallafall=)

Här har vi en bild på hur den ser ut men är dock inte vår bil på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!