Blått eller brunt???

Godmorgon!

Jag förstår inte men jag känner mig trött nu förtiden någon som vet vad det kan bero på? Man känner inte för något och de är riktigt jobbigt.... Kankse kan vara vädret men tycker det har varit fint emmellanåt och då tycker jag oxå att man borde bli pigg=)
Nog om de... Jag är så nyfiken på när man kan se den rätta ögonfärgen på barn. Mindy har idag blåa ögon men de föds ju alla barn med och eftersom Anders är brunögd så borde hon få de men de behöver ju inte bli så. Därför undrar jag när man kan se... de sägs ju att efter 6 månader så ska dom ha fått sin riktiga färg, å de är ju ett tag kvar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!