Godmorgon alla glada!

Då var det dags för söndag igen... inte för att de spelar mig så stor roll då alla dagar känns lika=)
Idag blir det en lugn dag ska sälja min lägenhet i Nykvarn och ska dit och fixa lite som saknas innan mäklaren tar en massa bilder. Ska bli så skönt att få iväg den så man slipper tänka på att ha den uthyrd.
Vi håller även på att packa för fullt här i huset då vi ska flytta in till södertälje väldigt snart, vi får nycklarna om en vecka! såååå sköönt=)
Ne nu måste jag kila å fixa ordning mig å lillstumpan innan vi ska åka....

Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Va skönt att få den såld så du kan släppa den och tänka på annat! Wiie om en vecka jag längtar :) Då kan vi ta våra promenader oxå, tihih!



Ha en mysig dag med familjen, puss

2009-03-29 @ 12:09:31
URL: http://fridanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!