Smått och gott...

Som ni märkt så har jag inte vart så duktig på att blogga och det beror på att jag är kass på att få tiden och även att få sidan att se lite trevlig ut så de är inge skoj men har satt mig ner nu och försöker att få till något.
Kan ta lite tid men jag gör mitt bästa=)

Idag har hela familjen vart ute och farit och har även hunnit med å shoppa lite...blev faktiskt en helt ny sittvagn till lilla tjejen. Hon är lite liten ännu men jag kan använda liggdelen som jag hade i den gammla vagnen ett litet tag tills hon sitter själv.

Har även börjat träna lite smått nu då vi köpt Nintendo Wii Fitness och aktive... det är riktigt skoj men jobbigt. Kör ett 30 dagars program nu så får hoppas på resultat=) Ska försöka ta några kort så ska ni få se att jag inte ljuger för det är inte likt mig att träna såhär brukar vanligtvis ge upp efter ett par gånger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!