Ny design!

Som ni ser så har jag en ny desig på bloggen och det är tack vare min älskling, Anders!
Vi satt i många timmar och föraökte få till det och många fula grodor flög iallafall ur min mun men Anders har tålamod för sådana saker så de gick vägen! Hade aldrig lyckats själv...

Idag har vart en seg dag och de har inte hänt så mycket var bara nere en sväng på stan och skulle köpa julklappen som jag beställt åt A som hade kommit. Träffade Frida av alla människor på stan idag, alltid lika trevligt!=)

När jag kom hem fick jag inte många minuter men A för han skulle iväg och jobba. Så idag har jag annars lekt lite med Mindy men hon är förkyld och har vart väldigt trött sen sin pappa åkte och jag själv har varit ganska orkeslös idag aldrig roligt när man har en vilde hemma=)
Så idag kan de bli tidigt i säng kanske även efter Mindy och notera att hon redan sover=)

P&K
     Bella



Kommentarer
Postat av: Anders (A)

Bra där

2009-12-08 @ 18:48:13
Postat av: Frida

Så sööt hon är =) Kul att se dig idag fast det var en snabbis, hehe! Hoppas vi kan ses längre senare i veckan.. Puss

2009-12-08 @ 22:13:52
URL: http://fridanorrman.blogg.se/
Postat av: Lucia

Vad fint det blev gumman..Duktig Anders är =)'



Kram

2009-12-08 @ 22:43:56
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman!

Va kul, du och Maria har lika dan design typ =)

Jätte fint!



Och vad söt Mindy är!



KRAM KRAm

2009-12-09 @ 11:56:35
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!