Gokväll!

Idag har Mindy och jag vart nere på stan och träffat Frida och ätit lite lunch och gått i affärer, när vi kände oss klara tog vi bussen hem till oss och Fridas pappa kom för att hämta spegeln...jättebra då slipper den stå ivägen=) Efter att dom åkt baka vi en sockerkaka och strax där efter kom Linda Mindys gudmor med hämtmat, riktigt snällt! Hon var hos oss ett tag och sen begav hon sig hemåt...men de var rikigt trevligt!

Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på Armin van buuren-Fine without you och har beställt lite julklappar på nätet...

Imorgon är det fredag igen, det går så himla fort...veckorna bara springer iväg och när jag sitter här och tänker så var jag gravid vid den här tidenför ett år sen. Jag var ganska stor faktiskt=) Otroligt va fort de går för snart blir Mindy 1 år=)

P&K
     Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!