Mina Älsklingar!



Idag har de vart otroligt varmt...ja vet man ska inte klaga men de blir lätt så men hur som helst så hoppas jag att det håller i sig!

Imorgon ska  det bli tjej kväll med god mat bra sällskap och mycket skratt hoppas jag på! Kanske lite Wiiiiii oxå, va säger ni tjejer????!!!!!!!

Igår var jag anders och Mindys gudföräldrar   (Linda och Robert)  och träffade prästen och hon var hur gullig som helst så det kommer bli jättebra! Sen tipsade även prästen om en tjej som brukar sjunga på tillställningar och jag ringde upp henne och hon svarade jaaaaaaaaaa=) De kommer bli så fint!

Snart dax och sätta sig i soffan och kolla tv...

Tjaooooo!

Kommentarer
Postat av: Lucia

Hej gumman...Snart dax för dop wiiiii heheh...Vad önskas till dopresent???



Kram

2009-08-07 @ 10:55:32
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej gums! Ja ska bli skoj=) Ja du helst av allt skulle vi nog vilja ha presentkort på englagåva som ligger i polisbacken...finns så mycket fint där! Kramar!

2009-08-08 @ 00:51:34
URL: http://bellabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!