Hallo!!!

Hej hopp!

Här händer inte speciellt mycket är uttråkad som vanligt.... och när man är de gör man dumma saker så som att ge sig på å slinga håret sj och det skulle jag inte gjort=( skulle beställt den där frisörstiden på en gång som jag tänkt men nej nej nu får man gå med svansen mellan bena till frisören....sen blir jag så arg på mig sj vet ju knappt hur jag vill ha det ... ena stunden vill jag vara brun och andra stunden blond ...blir svårt att kompromisa.... men det blir säkert bra =)

Ja sen så ska vi flytta oxå så det är bara börja packa snart igen....de är sååååå jobbigt men de måste ju göras!

Tjaoo!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet hur det är.. Man vet aldrig hur man vill ha sitt hår! Men på tisdag blir du fin :)



Ja ni och era flyttar, är jobbigt men det blir bra när ni hittar erat ställe får hoppas att ni trivs i nya lägenheten sen :)



puss

2009-08-02 @ 00:09:17
URL: http://fridanorrman.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej Gumman! Vilken underbart söt flicka du/ni har fått! Du ser lycklig ut och det gör mig väldigt glad. Du finns ofta i mina tankar och för evigt i mitt hjärta. Vart ska ni flytta? Hoppas att du vill höra av dig. [email protected] Kram från Ullis....Kalle är här o hälsar på o han, Elin och Johan hälsar jättemycket...

2009-08-02 @ 13:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!