Måndag igen...

Har precis kört A till jobbet och är nu hemma igen. Måste äta lite frukost innan jag ska packa bilen med sker som ska till lgh när de är gjort ska ja vänta tills banken öppnar sen ska jag dit med lite papper sen är lgh snart ute på hemnet=) Hoppas på stort intresse=)

Igår så målade vi vardagsrummet i lgh, de var inte så svårt som jag tänkt mig....så de ska vi fortsätta med idag och även köra så mycket saker vi kan så man känner att de händer något...gillar inte alls att flytta de som är roligt är ju å få fixa dom små sakerna när allt står på plats men de tar nog en stund innan vi är där.

Måste kila nu=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej snart Granne :P



Du får hojta till när ni börjar bli klara så vi kan ses. En promenad i vårsolen tycker jag låter lockande :)



Puss

2009-04-06 @ 18:37:23
URL: http://fridanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!