Hej hopp!

Dagarna bara springer iväg..redan torsdag och man har inte gjort något vettigt. Ska iallfafall vara lite duktig å gå ut och gå nu.

Längtar tills jag kan börja träna lite så man kanske kommer iform nån gång=) Har alltid varit dålig på det å ger väldigt lätt upp när de blir tungt men nu ska jag ge mig fan på att orka hålla igång.
Ett bra sätt att börja är ju faktiskt att gå ut å gå med barnvagnen.

Nu är inte Mindy så nöjd så jag måste sluta å ge henne lite mat innan vi ger oss ut!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!